tirsdag 31. mars 2020

Tag med Prima produkter.


Hvis det er en ting jeg digger å lage så er det Tag, i alle varianter.

Når du lager tags kan du teste ut noe du kunne tenkt deg til å lage på litt større format, som et kort.


Her har jeg kose meg med en del pynt fra Prima, gudene skal vite jeg har nok av dem.
Det første laget på disse tagene er strimler fra ei bokside, bruker stortsett 3 eller 4, så litt paste, før jeg tilfører maling.


Jeg har å brukt rubones, chipboard og ord.


For ikke snakke om Dots, alle prosjekter blir bedre med blomster og dots.


Disse 3 tagene har allerede en eier, det er bare det at de ikke vet om det enda, skal blir en overraskelse.

Jeg er med på Utfordringen til Scrappelyst Grublis, gjenbruk, du finner utfordringen her

Ha en nydelig mandag, klemm fra Jorunn

1 kommentar:

  1. Disse tre tagene er bare fantastiske! Herlige farger og flotte strukturer med masse spennende detaljer. Love them!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...