torsdag 31. desember 2020

Topp 12 blogg året 2020

 Nå er vi kommet til den aller siste dagen i 2020, og da er det på tide med en liten oppsummering av året som er gått. Dette året er det snåleste året jeg har opplevd. Det har vært veldig tung til tider, men å helt utrolig flott.

Jeg har laget meg en topp 12 , som har betydd veldig mye for meg.

NR 12 Januar -  Jeg bruker alltid å starte året med en tag og noen ord for året, denne inneholdt ikke akkurat det, men allikevel så fulgte denne med meg dette året.




 NR 11 februar -  Det er ikke ofte jeg nailer clean and simple, men jeg gir ikke opp av den grunnen.  Derfor måtte denne bare være med.




NR 10 mars - Mixed Media og Art Journaling er noe som virkelig har preget livet mitt dette året, så da valgte jeg den for mars. Denne var starten på å skulle starte mine 30 dager med art journaling og en frigjørings prosess.




NR 9 april - Det å elske seg selv som en er, og tør være seg selv, har vært mitt mantra i år. Så da måtte det bli denne LOen.




NR 8 mai -  I mai var da jeg hadde mine 30 dager med Art Journaling og jeg bare måtte velge denne, fordi den betyr så mye for meg. Det å tør å skille seg ut, stole på seg selv. 




NR 7 juni -  Måtte velge fra mitt første oneline kurs. Som sagt dette året har ført til en del endringer, som har gjort at nå har vi mer live kurs, live sendinger, og oneline kurs. 




NR 6 juli - I juli ble jeg å designer hos Hobbylageret, helt tilfeldig var jeg innom på shopping, gikk inn som vanlig kunde og ut som designer. Utrolig moro. Å fra 2021 skjer det spennende ting, er bare å glede seg.



NR 5 August - Boom Shakalakah Mandags art journalingene mine, som jeg plutselig ikke fikk tid til, planlegging av ny facebook gruppa, pop up. Jeg elsker å prøve ut nye ting, innen mixed media eller aj teste hva som går og ikke går, utfordre meg selv.




NR 4 september - Min kjærlighet for aall and create har ikke blitt mindre dette året.



NR 3 oktober - Denne siden definerer meg, slike sider som dette er det jeg elsker å lage. Som virkelig gjør meg fri og veldig glad.




NR 2 november - Denne måneden er julekort/eske modus. Så da måtte det bli en eske som fikk denne plassen.



NR 1 september - Siden denne måneden ble veldig travel med adventskalender på boblende kreativitet, fikk jeg ikke tid til å lage et blogg innlegg, så jeg tok meg den friheten å velge to fra september. Dette julekortet ble laget til ei veldig spesiell dame, Guri Småmo, hun er så flink til å spre glede. Hun vet det å velge helt riktig tidspunkt med å sende snailmail.




Det var min reise i 2020, da vil jeg ønske alle mine lesere en riktig så fin Nyttårs Feiring, takk for det gamle. Tusen takk for at dere beriker mitt liv. Varm klemm fra Jorunn 💖






5 kommentarer:

  1. Så utrolig flott kreativ reise du har hatt i 2020😀 Ønsker deg ett fortryllende kreativt år i 2021. God klem

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk <3 Jeg gleder meg veldig til dette året 2021. Nye blanke ark og fargestifter. Varm klemm

      Slett
  2. Takk for alt du har delt av din boblende sprudlende kreativitet i året som har gått 🤗 og takk for at jeg har fått blitt med på reisen , selv om jeg til tider har ramlet av lasset 😉🥰

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, håper du hiver deg utti igjen. Er bare å komme seg opp på hesten igjen <3 Håper du blir med på reisen i år oxo.

      Slett
  3. Masse herlig kreativitet fra deg i 2020!! Gleder meg til å følge deg på din reise også i 2021. Du er en stor inspirasjonskilde for mange - også meg :)
    Tusen takk for at du deler, både her å i bloggen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...