tirsdag 18. februar 2014

Christmas cards

HOHOHO.. neida, det er ikke jul riktig ennå, men jeg har noe jeg skal lage, så man kan likså godt hive seg rundt.

Jeg har brukt rester som jeg ikke aner hvor kommer fra og Pion, det er det som er øverst. Jeg har å brukt embossingfolder til skriften, jeg hadde glemt den helt ut, helt til jeg så CHA og Tim Holtz sinde tynne embossingfoldere.. De må jeg ha.. hehe.

Blomstene er fra Prima og Staz, bladene aner jeg ikke, og god jul er Papirdesign sin.

Baksiden er å rester så jeg husker rett og slett ikke hva det er for noe.

Vel jeg får vel hive meg rundt og se om jeg kan bli inspirert til å lage litt flere ♥ Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er som begynner tidlig :o)
    Nydelig kort både forran og bak!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce, jeg tok meg selv i nakken og hev meg rundt.. Har ganske mange som skal lages :)

      Ha en nydelig dag ♥

      Slett
  2. Nyyyydelig kort Jorunn, virkelig vakkert ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...