torsdag 6. februar 2014

Julekort.

En kan aldri starte for tidlig med julekortene, for det hender at man går litt lei, og så plutselig er Desember der og det er manko på kort.

Her er 3 stk jeg lagde sist helg.

Her har jeg brukt papirdesign sine juleark fra 2013, og min nye doily dies, elsker den, bortsett fra at det er noe hekkan å ta vekk alt inni mønsteret.. må finne en fin måte at den kutter skikkelig. chipboarden er å fra Papirdesign. Ja å blomstene :)


Alt her er fra Papirdesign, elsker utklippsarkene, dette er slik min favoritt nisse ser ut.


Kan jo ikke la noe gå til spille, så her brukte jeg det som doilyen min ble trykket ut fra, elgen min er av bark og kjøpt på min lokale blomsterbutikk, var ikke så lett å få festet den, men det gikk da til slutt. Arkene og tapen er fra Papirdesign..

Det var alt for denne gang. Takk for besøket ♥

6 kommentarer:

  1. Wow! Skikkelig flink du. Herlige kombinasjoner av papir, bilder og tekst. Ble nesten i julestemning her. Ute snør det skikkelig! :) Ønsker deg en glad dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe.. kanskje litt tidlig å bli i julestemning.. :)

      Takk ♥

      Ja da regner jeg med du snart er ute å tar noe lekre bilder. Ha en strålende fin dag ♥

      Slett
  2. Ja, det er muligheter for det. Må bare unnskylde meg litt her. Jeg har vært aktiv på blogspot siden 2007 og det rareste her er at nesten ingen svarer på en kommentar inne hos seg selv??? Det er litt rotete, synes jeg. For det første glemmer jeg helt å gå inn å se at du har svart meg, og for det andre svarer jeg ingen inne hos meg selv. De fleste jeg har kontakt med legger inn kommentar hos meg og så svarer jeg inne hos dem. Dermed kan kommentarrekkene bli litt rare noen ganger. Så du får unnskylde meg da. Men er det noe du vil spørre om, så spørr i det SISTE innlegget mitt, ingen går visst tilbake og ser på de gamle innleggene heller???? Så jeg kan gå miste om mange godord, kan man si. Eller er det en del gøy du kan være med på som Onsdagstema, Helgeglede og diverse. Da bruker du ditt innlegg som passer og blir synlig for veldig mange! Klemsiklem.

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Nå har jeg vent tittet inn til deg da, for jeg oppdager plutselig at du hadde lagt inn svar til meg, hos deg. ;) Sånn som disse temaene finner du om du klikker på linkene på mine innlegg for eksemel. Onsdagstemaet har både torsdag og fredag også om du går inn på bloggen hennes. Gøy å være med. Det finnes masse sånt på flere språk. Jeg har vært med på abc og på skywatch. Man blir litt ekstra ivrig da, for å løse oppgavene med rett tema! Er det noe du lurer på så si ifra! :)

    SvarSlett
  4. Skal si du er tidlig ute ja :o)
    Nydelige kort og flott bruk av rester!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce, startet tidlig i fjor oxo, men klarte ikke komme i mål, men nå er jeg straks ferdig med dem min mor skal ha :) Så da kan jeg starte på mine egne ♥

      Fin kveld til deg oxo ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...