lørdag 15. februar 2014

Mix Media dørskilt.

God Lørdag alle sammen..

Denne uken har jeg holdt på med et dørskilt til min datter, og hva er vel ikke bedre en å bruke et lerret ..

Jeg har brukt dylusions spray, 3 forskjellige farger og en pensel for å trekke dem ut litt. Måtte å teste ut den nye stensilen min fra Tim Holtz spindelvev, elsker den..

Bokstavene er foambokstaver, og bestemte meg for å teste om det gikk an å embosse dem og det gikk det, men måtte være veldig forsiktig så de ikke smeltet helt.. hehe

Eneste jeg glemte er at da jeg limte på blondene skulle jeg nok ha hatt mattmedium mellom, for nå farget det av.. Jentungen syntes det var stilig så da gjorde det jo ikke så mye.

Ha ei nydelig helg ♥

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott! Flotte farger og en herlig blanding av tøff - med stensilen - og romantisk - med kakeservietten - som passer fint på unge jenter :)
    Må bare si at jeg kun har kjøpt inn hjørnepunchher til PL prosjektene mine, må jo se om det er noe for meg før jeg legger de store summene i det ;)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempestilig. Kan tenke meg hun ble fornøyd ja. Gøy å være kreativ!!! Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...