tirsdag 1. januar 2019

Twinkle twinkle little star: ArJo´s Januar utfordring.



Nytt år nye muligheter det, oppgaven finner du inne hos ArJo´s . Dette er en gruppe på Facebook, hvor vi lager Tag og ATC. 

En del av oppgaven er å tenke litt over hvilket ord som du vil skal følge deg igjennom 2019

Mitt er "DARE" jeg skal tørre å være meg selv, tørre å utvikle meg, tørre å prøve nye ting.


Jeg elsker Graphic 45, disse arkene jeg har brukt er eldgamle, noen rester jeg fant i restekassen min.

Det er meningen du skal lese det med hvit sammen og det med sort sammen. 

Jeg kan aldri få nok glitter i livet, så denne oppgaven er med glitter.

Utfordringen varer helt til 31 januar kl 2359, så hiv deg med da vel.

Klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...