torsdag 2. mai 2019

Utfordring hos ArJo´s


Hei da har vi kommet til Mai og det betyr ny utfordring hos Arjo´s, jeg har laget en tag med nydelige vår farger og chipboard.
Passet jo fint at dette er premien denne mnd.



Jeg har fått litt dilla på chipboard, uansett fasong.


Så denne gangen er utfordringen slik som dette.

Mai måned er en av de vakreste månedene jeg vet om, derfor vil jeg at du bare lar deg inspirere av det som skjer rundt deg, solnedgang, himmelen, blomstene som kommer til live, ja hva som helst. En ting vil jeg du skal bruke og det er chipboard.
Som vanlig er det enten Tag eller en serie på 3 med atc. Leveringsfristen er 31 mai kl 24. Max 3 bidrag med tag eller atc.

May is one of the most beautiful months I know of, so I just want you to be inspired by what is happening around you, sunset, the sky, the flowers that come to life, whatever. One thing I want you to use and it's chipboard. 
You can deliver max 3 contributions with tag and / or ATC and challenge last until midnight May 31.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...