mandag 20. mai 2019

Bursdags kort.


Hei, jeg har virkelig forelsket meg i prima sine serier, det at du både får ark og embellishment og blomster i samme serie, og ikke minst krystaller. 

Å lage små klynger, med alt mulig i tillegg til blomster. Er ikke lett å fange dette fantastiske mønster papir på kamera.


Det lille kortet her i midten gir mange forskjellige  skimmer farger alt ettersom hvordan du beveger på kortet. Noen ganger grønt, rødt eller sølv . Jeg har pyntet med både blomster fra mønster papiret og prima blomster.


Inni har jeg brukt et stempel, og laget plass til skrive felt, tenkte først å lime på et hvit panel, men så kom jeg på at jeg kunne skrive med hvit penn. Sommerfuglen og fuglen er fra pakken med embellishment fra Prima i serie flirty fleur. 






Det var det jeg hadde for denne gangen.


3 kommentarer:

  1. Bli veldig lekkert med det flotte papiret og embellishment som matcher.

    SvarSlett

  2. Nydelig kort og flott sommerfugl-dekor! Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Flott kort med mange fine detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...