onsdag 15. mai 2019

Kalender.


Hei, Jeg har laget en års kalender, disse kalenderne er så fine å gi i gave, og er ikke noe du kan kjøpe i butikken.

Jeg har ganske mange lag under her, tissue papir for å lage litt struktur, forskjellige lilla maling, jeg brukte Gilding polish maling under og dabbet et tynt lag med hvit maling oppå. Etter på gikk jeg over med sandpapir. 

Er ikke lett å ta bilder av denne kalenderen, den virker hvitere en den faktisk er.


For å lage sommerfuglen har jeg brukt stensil og light Modeling paste.


Klemma jeg har limt på gjør det enkelt for de som får denne og bytte kalender når året er omme.

Jeg tok frem noen chipboard jeg hadde liggende og lot dem bli stammen/bladene til blomstene. Chipborden er fra Creativ Embellishment, og tåler mye medium uten å gå i oppløsning. Jeg brukte to forskjellige grønnfarger av gilding polish malingen.


Kalenderen jeg har brukt har jeg kjøpt på Scrappiness, liker disse så godt for de følger året vårt, med rød dager osv.



Jeg er med på Disse utfordringene med denne kalenderen.





2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker kalender du har laget. Masse flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kalender.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...