torsdag 9. mai 2019

Mini Tags Album, med prima produkter. Toturial.


Jeg har laget et mini album med tags, som jeg skal bruke når vi drar på ferie i år. Synes det er koselig med album hvor vi kan skrive litt dag, lime inn kvitteringer, og ha billetter på moroheter vi er med på.

Vi glemmer så fort, så det å fylle albumet med tags og skrive litt hver dag det gjør at det er så mye mer morsomt å lime inn bilder når du kommer hjem.

Jeg har laget dette albumet med de tingene jeg kjøpte til meg og Monica, da vi byttet kreative pakker.



Jeg kjøpte Misty Rose mønsterark fra Prima , embellishment blomster og annen pynt. Synes det er veldig morsomt å kjøpe serier, uansett hva jeg skal lage.
Da kan sommerferien komme, for nå er jeg veldig klar.

Hvis du har lyst til å se hvordan jeg laget albumet, har jeg lagt ut videoen på Youtube.






2 kommentarer:

  1. juho :D Denne har jeg vente på. Nå skal kaffe kokes, så er det klart for en liten snutt -gleder meg. Rå lekkert album <3

    SvarSlett
  2. Dette blei ein lekker album! Lekre papirer og dekor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...