onsdag 1. april 2020

Bryllups kort med Studiolight produkter


I dag gikk fristen ut for å melde seg på den ene messen jeg skal på i høst, så da var det vel igrunnen på tide å starte med produksjonen til den.

Jeg har hentet frem litt studiolight produkter, dies nr 197, diecut blokk nr 81, og div blomster fra Prima og Papirdesign.

Det er et ganske enkelt kort, det som tar tid er å flytte rundt på pynten du skal ha på.


Jeg har brukt Papirdesign sin Gratulerer dies, uten å ha på skyggen, synes den tok for mye plass og dekket for mye av blomstene og selve bilde.



Jeg har filmet litt av prosessen så hvis du vil se hvordan jeg jobber og tenker er det bare å snurre film







Det var det jeg hadde i dag, ha en så fin dag som over hode mulig, Klemm fra Jorunn

Jeg er med på disse utfordringene.

Nordsalten hobbyklubb #182 pastellfarger 
Scrap the rainbow Høytidelig
hobbygarasjen alt er lov

6 kommentarer:

  1. Nydelig, nydelig kort! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita 🤗

    SvarSlett
  2. Dette er så nydelig! :) Herlige detaljer og flott motiv :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott kort! Herlige farger, flott motiv og mange flotte detaljer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne måneden er du kommet på min topp 5 liste! :)

      Slett
  4. Så flott bryllupskort du har laget. Takk for at du deltar på Scrap the Rainbows utfordring i april. MVH DT Trude Julie

    SvarSlett
  5. Veldig flott kort med mange fine detaljer.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    DT- Jeanett.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...