torsdag 2. juli 2020

Jul i Juli med Tim Holts produkter.


Jul i juli, synes liksom det passer så godt sammen. Å jeg må bare si at jeg virkelig har kost meg med disse juleproduktene. Å det kjekkeste er jo at dette jeg bruker er på salg. 

På den Nordiske youtube gruppen kan du være med på en litt uhøytidelig utfordring som heter jul i Juli.


Jeg starter jul i juli med to julekort, jeg synes alltid at når jeg starter på juleprosjektene at jeg trenger litt oppvarming før jeg kommer meg skikkelig i gang.

Jeg bestemte meg for 2 helt forskjellige julekort, en med litt fargelegging og en med bare papir.



Inni har jeg holdt det enkelt.


Jeg er varm og har lukten av sommer på meg, og stor koser meg med julekort hehe. Det er en herlig følelse.

Da er det bare å snurre film, om du er inne med mobilen må du bytte til nettverson hvis du skal få sett den.





Det var alt for i dag, ha en nydelig dag 💖


Materialliste

Mønsterpapir : Tim Holtz Merriment 


Div pynt : Tim Holtz Tissue Tape merriment
Tim Holtz Remnant Rubs Christmastime





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...