tirsdag 28. juli 2020

Jul i Juli med Tim Holtz produkter

Jeg visste faktisk ikke at Tim Holtz hadde så mye fine juleprodukter, og disse mønsterarkene har helt klart riktig Julefarger.


For ikke snakke om washi tapen, skal lage litt til å fra lapper med dem.
Jeg skulle prøve å holde det veldig enkelt, men jeg må bare beklage, jeg vet ikke hvordan vi gjør det hihi.



Måtte bare ha på litt blomster, og splatte litt posca tusjene mine.

Men jeg klarte å holde det enkelt inni, så det må jo telle .. hihi


Baksiden er å ganske enkel, så 2 av 3 er jo ikke gale.


Inne på facebook er det ei gruppe som har en utfordring Jul i Juli og de har den flotte premien

Hvis du har lyst til å være med på denne utfordringen finner du gruppen her 



Hvis du har lyst til å bruke det samme som jeg har brukt, finner du varene her. Tim Holtz sine produkter er på salg nå :)

Materialliste :

Papir : Bazzill Pomgranate (kommer inn i august ) - Tim Holtz Merriment.
Dies Papirdesign 

Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende dag, klemm fra Jorunn 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...