mandag 27. juli 2020

Mandags Art Journaling

Endelig Mandag og jeg kan vise frem en ny Art Journaling.
I dag har jeg droodlet, laget egne blomster, og bare sluppet meg løs uten tanke på hvordan det skulle bli. Det er veldig befriende, og kreere uten at det er mye prestasjon inne i bilde.

Jeg får av å til fikse ideer når jeg holder på med Art Journaling, og skal bruke farger som ikke går så godt i lag, men det er jo moro, og jeg ler ofte av meg selv, når jeg må "rydde opp" Men god læring da.
Veldig godt å bruke rulle igjen, men måtte inn med pensel på slutten. Sku nu bare, og så må jeg rette opp :)



Disse fargene har jeg brukt
Amsterdam : -Primary Magenta - Prussian Blue Phthalo - Yellowish green - Azo yellow lemon - Turqoise Green - Azo orange - Persian rose -  

Ord fra Art By Marlene Studiolight - 
Archival ink Colbalt - Manganese blue - 
Versafine black
Aall and Create stensil og stempel
Prima stensil
Hvit Posca tusj 0,7 mm
Fineliner fylt med svart maling og hvit gesso.

Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne siden, er det bare å snurre film. Om du ser med mobilen din må du endre til nettverson.



Ha en strålende start på den nye uka , klemm fra Jorunn 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...