torsdag 30. juli 2020

Jul i Juli med Tim Holtz Produkter.

Vi er i de siste dager av Juli og jeg har et til julekort jeg har laget for Hobbylageret. Tim Holtz produktene jeg har brukt er på salg akkurat nå.

Det er ennå tid å være med på en jul i juli utfordring, den finner du her 

Jeg ville se hvordan det var å bruke grønn kartong på kortet, jeg måtte prøve mange før jeg fant rett grønn, den jeg har brukt heter Jade og har blått i seg.


Jeg prøvde å holde det enkelt, vi kan vel slå fast med engang at det ikke er min sterkeste side hehe.


Disse mønsterarkene Merriment, eller blokken, er så utrolig flott.




Materialliste :

Papir : Tim Holtz Merriment - Bazzill Jade (grønn) Bazzill Coconut Swirl (hvit) (disse kommer inn etter sommerferien)
Pynt : Blomster - Dotter - Tim Holtz Alpha Parts Frozen - Juledies papirdesign

Det var alt for i dag, klemm fra Jorunn 💖

2 kommentarer:

  1. Stilig julekort, og lekker detalje med gjennomsiktige snøfnugg. Blei inspirert til å bli med på jul i juli-utfordringen, så måtte hente fram julekorga for å lage ein tag til utfordringen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...