mandag 14. september 2020

Sands of Time

 Hva gjør du når du har lyst å være kreativ, men du aner ikke hva du skal lage.. Gjør som meg, ta ned dine favoritt ting, som maling, embellishment og start. For når du først får kommet deg i gang, ja da går resten som en lek.



Her har jeg brukt art alchemy malingen fra finnabair, lightmodeling paste fra Liquitex, rubs fra Tim Holtz Stempel og dies fra aall and create og chipboard fra Creative embellishment.

Hvis du har lyst til å se hvordan jeg lagde denne, er det bare å snurre film. Hvis du bruker mobilen, må du endre til nettverson om du skal se filmen.



Det var det jeg hadde for i dag, neste uke er jeg ikke så sikker på at det blir AJ, mest sansynlig litt jul :) Ha en strålende dag, klemm Jorunn 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...