fredag 4. september 2020

Sommer minner

Heisann synes det passet så godt med en LO nå, sommer en avslutning på sommeren.





Jeg har brukt masse rester av alle de flotte kittene jeg har fått av Jorunn på Hobbylageret.



Sirklene du ser her er, bilder jeg tok på turen. Vi var jo så heldig med været da vi var i Bodø.

Dagens LO har jeg brukt masse bilder, og brukt puncher og sirkel dies for å gi dem forskjellige størrelser. Men stort sett alle sirkler jeg har brukt er et bilde med minner. Noen få er rester etter jeg lagde snapp albumet i August.



Jeg elsker å bruke forskjellige typer dotter, og nå å paljetter, det gir et så fint uttrykk. Noen av sirklene er bilder av art journaling jeg lagde da jeg var på ferie.



Da er det bare å snurre film, hvis du er inne med mobilen, må du endre til nettverson, hvis ikke vil du ikke få frem videoen.




Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende helg. 💖

Høstsalget har startet hos hobbylageret og jeg kan skrive under på at det var mye kjekt der :P

Høstsalg



Dette har jeg brukt:

PAPIR- Bazzill White - Quartz. Stamperia Mønsterpapir nr SBB700, Tim Holtz laboratorie

PYNT - Sprinkles(dots) Doddlebugsequins pailets , Washi tape, Thickers ,Rubons, Shaped paper clips

Dobbelsidig tape, 3D puter



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...