mandag 28. september 2020

Julekort med Ciao Bella

 Jeg synes disse slimeline diesene er så kuule, jeg har ikke lange plater men det gikk med litt triksing.

Fikk liksom den fine sy kanten rundt. Å selvsagt papirdesign juledies.


Jeg har filmet prosessen om du vil se hvordan jeg satt sammen arkene fra ciao bella.


Hvis du er inne med mobilen må du gå over til nettverson for å få frem videoen.


 



Jeg er med på scrappelyst sin utfordring for september som er dies.


Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig dag, klemm fra Jorunn 💖

2 kommentarer:

  1. Nydelig!!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert julekort. Og så moro med kort i litt andre format.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...