mandag 21. september 2020

With Brave Wings She Flies, Mixed Media on canvas.

 God mandag alle sammen, i dag har jeg en mixed media på lerret å vise frem.

Jeg er så glad i disse stemplene fra aall & create og at de nye passer så godt sammen med de litt eldre. Det er liksom en rød tråd her, og det liker jeg.

Disse vingene kommer fra forskjellige brett, men det skulle en ikke tro. Passer perfekt sammen.



Jeg har brukt Tissuewrap fra Tim Holtz til å stemple på, det er det du ser i bakgrunnen.
Å jeg må jo bare innrømme at den siste word boka til art by Marlene, ble en stor favoritt her.


Jeg har brukt et vibrant skrin på dette lerrete, og nå har Art by Marlene akkurat sluppet et nytt et. Til å fargelegge har jeg brukt Inktense Blyanter.

Da er det bare å snurre film. Hvis du er inne med mobilen din, må du gå over til nettverson for å få den frem.



Det var alt for i dag, ha en nydelig dag. PS Blir ingen Live sending i morgen tirsdag, da jeg har fått litt krystaller på vidvanke, men vi satser på at vi kommer sterkere tilbake på Fredag.

Klemm fra Jorunn A 💖

Materialliste

Lerret 

Aall&Create Stempel

 Textural Elements nr 372 - Deep Focous nr 371 - Floral Wings nr 322 - Take Flight nr 367

Aall&Create Stensil Totally Triangular nr 99 den andre var tom akkurat nå, men det er mange fine inne.

DIV

Sticky Quotes Art By Marlene - 3D Puter Papirdesign - Versafine svart - Versafine gråPosca penn svart - Posca penn hvitInktense - Hvit gesso -  Vann pensel - vannmaling 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...