mandag 19. oktober 2020

Fargerik Art Journaling

 Det er ingenting som gir meg mer energi en å ta frem penselen og male litt. Når jeg egentlig ikke orker å tenke eller prate, da maler jeg, for jeg går inn i en liten boble som er fylt med en sånn glede. Når jeg ikke finner ordene, så klarer malingen det jeg ikke klarer å si.



Jeg var på treff i helga, og da lagde jeg denne doble Art Journaling siden. Den er fylt av alt jeg er mest glad i om dagen . Masse herlige aall and create stempel, dies og stensiler.



Her har jeg klip opp diecut, og fordelt det over begge sidene.

Å denne tøffe herren, han gav meg en lun latter. Han er så tøff  og kuul. Jeg har fargelagt han med inktense.


Jeg er med på Scrappelyst sin utfordring for Oktober Fargerikt. 


Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig kveld, klemm fra Jorunn  💖

2 kommentarer:

  1. WOW! Herlig!! Spreke flotte farger! Fantastisk flott bakgrunn, og det stemplet av mannen var skikkelig tøft!

    SvarSlett
  2. Så flott og nydelig laget

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...