fredag 16. oktober 2020

Julekort med Stamperia og aall and create

 

Det er ingen hemmelighet at jeg digger aall and create, men da de kom med et julestempel måtte jeg bare ha det. Å de to dukkene er jo bare sååå nydelig.

Uansett så har jeg stor kosa meg med å fargelegge disse to, og de passet perfekt med stamperia sin juleserie classic Christmas.


Jeg hadde så lyst til å bruke de klippe arkene som var nesten 6 inch høy, og de flottet mønsterpapirene som var inni, så da ble kortet mitt så høyt som det ble. Hovedbasen er 8 x 5 inch, den jeg limer på er 12 x 5,7/8 inch preger på 4 og 8 inch. 





Jeg har brukt litt fra alle klippe arkene som følger med denne blokken fra stamperia.




Hvis du vil se hvordan jeg lagde dette julekortet så er det bare å snurre film, er du inne med mobilen din, må du endre til nettverson






Materialliste :

Papir : Bazzill Grønn og Kraft 

Stamperia Classic Christmas 

Stempel : Aall and create 413 Merry and Bright

Halvperler 

1 kommentar:

  1. Skikkelig flott julekort ❤️ Nydelige papirer og flott bretteteknikk som du har benyttet ❤️

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...