mandag 26. oktober 2020

Juledekorert Melkesjokoladeplate

 Hei i dag har jeg funnet frem noen juleark fra sist års papirdesign produksjon. Disse arkene er så søte, så jeg kjøpte en hel hurv i fjor. Julenatt.

Disse platene synes jeg noen ganger kan være litt utfordrende å pynte, ikke så mye på utsiden, men på innsiden.


Denne er 12 x 9,1/2 inch

Preg på kortsiden 2,1/2 og 3 Inch

6 og 6,1/2 inch

vend og preg på 1/2 inch og 11,1/2 inch

jeg misset 9,1/2 inch derfor er min 1/8 mindre en hva den skulle være.


Mine magneter er ikke av de sterkeste så jeg kunne ikke midtstille skrivefeltet.
Jeg synes det er så koselig å hente frem gamle papirdesign elementer, som skrivefeltet her og engelen.



Jeg har mønsterpapiret 1/8 mindre en kartongen, men her er det valgfritt hva en liker.


Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne, er det bare å snurre film. Er du inne med mobilen må du skifte til nettverson for å få den frem.



Jeg er med på Papirdesign sin oktober utfordring som er advent/jul.


Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig dag. Klemm fra Jorunn 💖

1 kommentar:

  1. Lekkert, Jorunn! Lenge siden jeg har laget sjokkokort/ esker - fikk lyst nå ;)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign!
    DT Renate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...