fredag 8. mars 2019

Bursdags kort.


Jeg er med på en lag utfordring i en gruppe på Facebook, scrap og skravel, veldig kjekt. Denne utfordringen går over 6 uker, og den første oppgaven var som følger.

Bruk et av disse ordene.
KLEM
GRATULERER
HURRA
TAKK
HALLO

Vi er 5 på gruppen, og vi fordelte ordene, og jeg fikk Gratulerer.

Slik ser min forside ut.




Jeg liker så godt disse egen lagde sirklene, som jeg lærte på wanderlust.
For ikke snakke om disse blomstene fra Prima, se hvor nydelig bling den har på seg, elsk.




At jeg har lagt min elsk på Studiolight er vel ikke noe nytt, men at jeg skulle bli så glad i disse, jeg som egentlig digger sterke farger.



Jeg har nesten brukt opp mine små blokker, så må nok ut å jakte nye.





Det var alt for i dag.


1 kommentar:

  1. Så lekker dekor det var på dette kortet. Hamoniske farger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...