fredag 1. mars 2019

Vårlig Tag til ArJos utfordring.


Jeg er i vår stemning og det vises på det jeg lager, og vår nye utfordring hos ArJo´s kan du bli det å. Det er jo ikke alle landsdeler som er så heldig som oss her i vest. Men nå kan dere drømme om snøfritt, og nye blomster.

Nå er vi så lei av vinter og mørket, at jeg vil se duse vår farger. Minimum 3 farger. Så vil jeg se blomster, om du bruker stensil, tegner selv eller bruker papirblomster er opp til deg. Du må ha brukt et stempel, om det er ord eller bakgrunn spiller ingen rolle. Diecuts eller lignende vil vi å ha med.
Have fun. Som vanlig blir det 1 tag eller en serie på 3 med ATC.

Now spring is her and we will celebrate it.
Soft colors, at least 3 different. We want stamp, either background, or text stamp, it's up to you. We will see flowers, whether you draw yourself, use stencils or use paper flowers. Die cuts or similar. Most important of all, enjoy yourself while you are creative.
You can deliver max 3 contributions with tag and / or ATC and challenge last until
midnight Mars 31.
Remember ATCs shall be in a series of three or more.
Present them on the same image when you put them in the challenge album.
Jeg har leker meg med Prima produkter og Studiolight.


Jeg er så glad Prima lager disse skjønne billettene, jeg har fått litt dilla på dem.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...