fredag 15. mars 2019

Mixed media kort


Jeg har laget dette kortet til en lag konkurranse på facebook, det er så moro.

Denne gangen var min oppgave Svart/hvit og Rosa, og som vanlig overtenker jeg oppgaven, men tilslutt, måtte jeg bare legge det bort og bestemme meg for å ha det moro.

Å moro hadde jeg det.


Å det hadde jeg, veldig moro. Jeg fikk testet ut noen av de nye chipboarden jeg har kjøpt. Jeg elsker disse og de er fra Creative Embellishment.


Det er så kjekt når du bare stenger alt ute, og bare være kreativ.



Ha en strålende Fredag


1 kommentar:

  1. Skikkelig lekkert! Digger struktur og farge! Har vært skikkelig dårlig på blogging /kommentering de siste årene. Kanskje begynne å ta meg sammen :D Ha en herlig helg! Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...