tirsdag 5. mars 2019

Vår Tags

De første vår tegnene er å finne her i vest, jeg tok meg en liten tur i hagen før jeg satte meg ned med mars utfordringen til Scrap the Rainbow. 

Gult og grønt er hovedfargene, på vår oppgave, selvsagt kan du bruke andre farger i tillegg, men mest av disse to.

Jeg klarte å ødelegge den ene tagen, men da bestemte jeg meg å dekke den med en utklipp figur, synes igrunnen den ble litt tøff.


Må innrømme jeg gleder meg til våren kommer for fult, og til å med løvetannen savner jeg.


Dette stemplet ble litt svakt, så da malte jeg like godt over det, ble ikke perfekt, men godt nok.




3 kommentarer:

  1. Så kule tag du har laget.Flote farger og artig å bruke forskjellige ord

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse tagene er liksom meg det, lærer nye ting, men kommer alltid tilbake til dette <3

      Slett
  2. stilig denne var! herlige farger ble skikkelig glad av dem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...