søndag 17. mars 2019

Konfirmasjons kort


God søndag alle sammen, i dag var det min tur til å inspirere hos Scrap The Rainbow, og jeg har laget et konfirmasjons kort med mitt favoritt papirdesign mønsterark. Serien er Herman og Emilie, sommerfugler.

Siden jeg både var inspirert av utfordringene til papirdesign og Scrappelyst sin grublis, hentete jeg frem stjernene mine av wood. De er det lenge siden jeg har brukt.


Jeg har nettopp ryddet i stemplene min, og der fant jeg mange skatter, deriblant dette stemplet , det er fra papirdesign, og er noen år gamle nå.
Jeg fikk testet min nye dies fra papirdesign, jeg har ryddet i mine dies, og har funnet ut at jeg har veldig få med skrift.


Jeg har stor sans for å pynte alle sider, føler det blir litt nakent hvis jeg ikke gjør det. 


Jeg har virkelig storkost meg da jeg laget dette kortet, og hvis du vil være med på vår utfordring hos Scrap The Rainbow, finner du den her.


Jeg har blitt med på disse utfordringene

Scrappelyst, Grublis Stjerner


Ha en strålende Søndag, Go klemm


7 kommentarer:

  1. Flotte vårfarger og fint at du pynter alle sidene av kortet. Det liker jeg og . Kjempefint konfirmantkort . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Sprekt konfirmasjonskort :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  4. Utrolig fint.
    Elsker fargebruken.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Fint kort i spreke farger.
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  6. Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...