fredag 31. januar 2020

Birthday card with Abandoned paper og Studiolight Products.


Jeg vet ikke om jeg har fortalt at jeg elsker denne Tim Holtz serien Abandoned, vel uansett jeg gjør det, jeg digger den skikkelig. Det er litt som å høre på en ny CD, du liker alle, du får favoritter, sånn har jeg det med denne serien. Det gjør nesten litt vondt å kutte i dem.

Jeg fant meg et kuult brettekort jeg hadde lyst til å lage min vri på.


Dette er et ganske enkelt brette kort, men jeg knota for det om, tror det er veldig lett hehe, iallefall for meg.

Skulle tro at de delene fra Studiolight var laget til disse arkene, de passet utrolig godt i lag.


Kortet er 11 x 5, 1/2 inch
Preg på 1,1/4- 5,1/2 og 9,1/4 inch

Mønsterarkene har jeg 1/8 inch mindre

Magebåndet er 11 x 1,1/4 inch

Mønsterark deler du trenger
2x 1,1/5 inch x 5,3/8 inch
2 x 3,5/8 inch x 5,3/8 inch
2 x 4,1/8 inch x 5,3/8 inch
2 x 1,1/8 inch x 5,3/8 inch

Lykke til.

Da er det bare å snurre film





Ha en strålende helg, klemm fra Jorunn

2 kommentarer:

  1. Knalltøft kort med tøft mønsterpapir. Det var ei ny bretteteknikk for meg.

    SvarSlett
  2. Steike flott kort, som vi sei på Nord Norge 💖😉
    Det mønsterpapiret var utrolig tøft!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...