onsdag 15. januar 2020

Morsdags kort.

Det nærmer seg morsdag, så derfor fant jeg ut det var lurt å starte tidlig med å lage et par forskjellige Morsdags kort.

Fordelen med å rydde (i tilfelle du trenger et puff i baken) er at du får full oversikt over det du har, og jeg ble nesten distrahert av disse arkene da jeg ryddet. Men jeg ble litt streng med meg selv, slik at jeg kunne bli ferdig.



Jeg fikk å full oversikt over Prima blomstene mine, og sukk, de små søte blomstene er noe av det nydeligste jeg har sett. Så jeg tok litt av da jeg skulle ha på blomster på prosjektet mitt, hehe.


Vel da er det bare å snurre film, kos dere.





6 kommentarer:

  1. Så nydelig 🥰 kjekt å få slik inspirasjon 👌

    SvarSlett
  2. Åh, for eit delikat kort! Så lekkert dei søte blomstene er fletta inn i blomstene i mønsterarket.

    SvarSlett
  3. Rett og slett vakkert Jorunn! Er så enig med deg, de blomstene fra Prima er så nydelige; da funker ikke "less is more", hihi.
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping. Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  4. Så nydelig og dekorativt kort!

    Takk for at du deltar i januar-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Så fint kort! Jeg må vel lage et til morsdagen jeg også :) Takk for at du er med i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...