fredag 3. januar 2020

10 år og 100000 treff.

Hei hei alle sammen, i år har jeg 10 års jubileum for da jeg startet denne bloggen, og samtidig har jeg straks passert 100000 treff i bloggen. 
Det må jo feires, slå litt på stor tromma, og lage en liten fest 💝

Det var veldig enkelt å finne bilder av de 3 første årene jeg blogget, det ene året postet jeg ingenting, og de to andre bare noen få.
Det har å vært utrolig morsomt å se utviklingen min, fra det spede starten og frem til nå. 

Det er ikke alt jeg lager nå, så det jeg startet med Layout, det er sjeldent at jeg lager, Prosjekt Life er å noe jeg ikke lager lenger. ATC er veldig sjelden .
MixedMedia, kort, Tag ja det er virkelig noe jeg ikke gir opp.
Før malte jeg med oljemaling, nå er det akryl, enda jeg ikke likte det noe særlig i starten. Men det er hva man er vant med, nå digger jeg det.


Det har vært noen utrolig kjekke år, noen litt mer bratt enn andre, men sånn er livet. Jeg har børstet støv av youtube kanalen min, det er noe av det kjekkeste jeg har gjort i denne perioden. Så takk til Monica Mortensen som fikk meg igang igjen, og ikke minst har vært utrolig tålmodig med å lære meg redigeringen av videoene.

Når noe feires så må man jo ha pakker, jeg har sittet å grublet på hva jeg skulle finne på. Jeg gikk igjennom hele 2019, så hvem som har lagt igjen spor etter seg og gav lodd pr kommentar. Jeg er jo å så heldig at jeg har min helt egen "butikk" Jeg har handlet så mye jeg ikke har fått brukt, jeg kunne glatt gitt bort ørtåførti pakker, og jeg  ville ikke ha merket det gang



Så tilbake til premien


Det er et vannfargeskrin, ikke åpnet, 2 pakker med markers, 2 stempeltrykk fra Jane Davenport, det er wasitape, og servietter, og noen pensler fra søstrene grene.


En liten Kavalkade fra 2010 til 2019.




Jeg har lagt link til året, hvis du har lyst til å se mer fra det aktuelle året.
Kort
Mitt aller første kort, jeg blir litt sånn aaww.. Brukte serviett og prima blomster. Det er i grunnen veldig artig å se tilbake.



Maleri



Layout

En av mine første Layout, jeg var med på en utfordring som Naboen hadde.




2013

Det var da jeg tok steget helt ut, og begynte på alvor å scrappe.



Kort

Jeg husker jeg var så stolt over dette kortet, klarte aldri å begrense meg, hehe. Jeg er ikke droningen av Clean & simple, men jeg liker å tro at jeg har lært å begrense meg litt hehe.





2014

Dette året ble jeg Designer hos Scrappiness for første gang, jeg var på flere kurs, og begynte å utvikle meg. Ikke minst jeg var i starten på å måtte bite i meg, jeg liker ikke, jeg kan ikke.. Smaken utviklet seg på hva jeg likte. Jeg startet Prosjekt Life sammen med Linda Svendsen, det var en moro tid.










Min aller første PL side som jeg lagde til da jeg og Linda Svendsen åpnet Prosjekt Life Norge.




Året  jeg og Arnlaug åpnet ArJo´s ,

Ikke minst lagde mine første ATC.








Layout
Nesten Clean and Simple, prøver dette med jevne mellomrom.


Prosjekt Life

Siste året jeg lager PL, savner det av å til.




Nytt år, betydde alltid at jeg skulle på kurs og scrappehelg i Egersund. Gode minner. 2016 er å det året jeg begynte hos Canvas Corp, mange erfaringer rikere. Jeg sluttet hos Scrappiness, mine 2 år var brukt opp.
















2017

Et tøft år, og det merkes på min blogging og scrapping. Jeg hadde igrunnen bestemt meg for å slutte med scrapping, det var ikke noe krutt igjen.
















2018

Jeg fikk ryddet scrapperommet mitt, solgte og gav bort så utrolig mye, følte jeg fikk god plass på rommet mitt, og klarte å få "puste" der inne. Jeg begynte som smått å scrappe igjen, var litt vikar hos scrappiness. Dessverre begynte jeg å shoppe mer en jeg scrappet og rommet mitt som var så lett å holde orden, ble et skikkelig roterom igjen.












2019

Jeg startet året med å begynne på kurset Wanderlust, jeg datt av, men har livslang tilknytting, så jeg mister det ikke. Jeg har gjort så mye gøy dette året, pusset opp bloggen med god hjelp av Monica Mortensen. Jeg og Monica startet POP UP Gruppen på facebook, 2 ganger hadde vi utfordringer. Kjempe gøy. Jeg og Arnlaug la ned ArJo´s, litt vemodig, men slik er det noen ganger. Tiden strekker ikke til.
Jeg var på kurs med Abs skaperen av AAll&Create, og jeg ble bitt av basillen inktense og vannfarger, regner jo med at 2020 blir fylt opp av dette. Jeg var å på min første julemesse, så utrolig moro, det skal jeg på i år å.

Tag

Her er fra en av de nye tingene jeg lært på Wanderlust.








Kort

For aller første gang klarte jeg Clean and Simple, vel iaffal på utsiden. Jeg bare måtte pynte mye inni og på baksiden hehe.


Layout

Min aller siste Layout


Esker



Den heldige vinner av denne Premien er

Trommevirvel


Mariann Jakobsen

Send meg en PM på Facebook med adressen din.

Jeg må få takke alle de som har vært å travet i bloggen min disse årene, 10 år med mye moro. Jeg gleder meg til 10 nye år.

Jeg har å bestemt meg for å bli flinkere selv å legge igjen spor som er synlig i bloggene jeg besøker.


Ha en nydelig helg
Klemm Fra Jorunn

22 kommentarer:

  1. Moro å se din reise. Gleder meg til å følge deg videre :) Aina

    SvarSlett
  2. Så moro å se utviklingen din :) Mye flott og variert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Line, ja det var veldig kjekt å se tilbake, og ikke minst se utviklingen.

      Slett
  3. Så mye gøy <3 Morro med tilbake blikk, så mye lekkert <3 Ha en fortsatt god feiring, gleder meg til å se fortsettelsen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen, gleder meg til denne reisen og takk for at du ble med på festen <3

      Slett
  4. Hurra for deg og bloggen din! Alltid kjekt å kikke innom her for inspirasjon. Litt av ein utvikling du har hatt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Guri, og må jo si takk det samme <3

      Slett
  5. Hei Jorunn wow så utrolig mange fine prosjekter. Gratulerer med bursdagen, håper du holder på leeeenge til. Bet meg merke i en LO med to flotte jenter der oppe:) kLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen.. ler godt her.. ja du la merke til den :) Takk for at du ble med på festen min <3

      Slett
  6. Gratulerer med 10 års jubelermet :-) Så mye flott du har laget igjennom årene :-) Ønsker deg en flott helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lena, jeg synes egentlig det er veldig moro å se de første prosjektene i hver gren. Øvelse gjør mester <3 Håper du har hatt en kjempe flott helg.

      Slett
  7. Legger igjen spor at jeg har vært her og sett reisen din. Så fint å se at du har hatt opp-ned og nedturer, men ikke gitt opp når inspirasjonen gjemte seg.
    Du inspirerer meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Vibeke, ja det har vært noen veldig tøffe tak, og når jeg ser tilbake nå, er jeg glad jeg hadde en mann som ordnet det slik at jeg kunne være kreativ oppe, og ikke minst sa jeg ikke skulle slutte med alt, bare ta en pause. Klemm

      Slett
  8. Først må jeg få si Gratulerer med 10-års jubileet og 100000 treff!!
    Så utrolig masse flott du har lagd opp gjennom årene ❤️🌹
    Jeg er jo selv ganske ny i denne blogverden, men du som jeg koser meg hver gang du har et nytt blogginnlegg! Elsker disse live-sendingene dine!
    Så til slutt må jeg få takke deg for mye flott inspirasjon, og en fantastisk flott premie. Stor klem fra nord.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariann, ordene dine varmer <3 Du er en fin inspirasjonskilde selv. Gleder meg til å se fortsettelsen på din kreative reise <3 Klemmer go

      Slett
  9. Så artig å se utviklingen! Fine ting til inspirasjon

    SvarSlett
  10. Så gøy å se utviklingen. ��

    SvarSlett
  11. Gøy å se utviklingen din gjennom disse 10 årene. Til kommentaren din om at du i en periode var inne på tanken om å slutte så må jeg bare si at årene har lært meg at det er mange måter å være kreativ på, men å slutte å være kreativ det går ikke an, det ligger i blodet. Alle har vel perioder med tørke, og det er jo lov. Keep doing what you like.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Sigrund, ja du har nok rett, det er mange måter å være kreativ. Noen ganger så er livet for hardt og vondt til å klare å være kreativ, heldigvis så klarte jeg å komme meg på beina igjen, og da var det naturlig å begynne å kreere igjen <3
      Takk for besøket.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...