torsdag 9. januar 2020

Mixedmedia,Fargelegging med inktense blyanter.


God Torsdag alle sammen, jeg har lekt meg med Inktens blyantene jeg fikk jul. De er alt jeg håpet på.

Jeg har å kost meg med å bruke noen av teknikkene jeg lært på kurset jeg var på i høst. 
For ikke snakke om AAll&create stempler.. jeg er virkelig forelsket i disse.

Med dette prosjektet har denne uken startet kjempe bra, jeg har strekt mine kreative muskler,
fargelegging er liksom en av de tingene jeg ikke skulle starte med, det var så mye styr. Er det en ting det ikke er så er det styr, jeg er helt i min egen boble når jeg fargelegger.

Å stemple med stensiler er så moro, dette blir jeg nok å gjøre mer av.




Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne siden er det bare å snurre filmen.





Ha en strålende kveld, klemm fra jorunn

2 kommentarer:

  1. Kreativ side. Å bruke stensiler som stempel har eg ikkje gjort før. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, så kjekt å kunne inspirere. Synes det er et helt annet uttrykk som kommer når du stempler med stensiler. Som jeg liker veldig godt.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...