torsdag 2. januar 2020

En slags bullet journal, min kreative reise.


Godt nytt år alle sammen, jeg hev meg rett ut i 2020 og startet prosessen mot mine kreative mål.
Ikke minst å få testet alt jeg bare måtte ha.

I 2017 kjøpte jeg min første bullet journal bok og cover, jeg vant et par bøker å, men jeg brukte dem bare i ca 1 måned. 

Så å starte med den var det mest naturlige valget. Jeg har ikke siden med dotter i.. enda, men jeg kjøpte på etsy i går. Mine sider er blanke, men det går, det skal brukes opp.

Vel uansett, jeg har fått skriblet ned mine mål, og planer, det kommer til å bli et heftig kreativt år, og mange planer. Gleder meg.

Da er det bare å snurre film.




Ha en nydelig kreativ dag, klemm fra Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...