onsdag 5. februar 2020

Morsdags gave


Det er snart morsdag og jeg har laget noen poser som et tips å gi til mor.

Disse går super fort å lage , det overrasket meg, det som kanskje kan ta litt tid er hvilke pynt du skal bruke på dem. Nå er jo disse arkene nesten nok pynt i seg selv ( sier dronningen av cas hehe)

Størrelsen på den lille er 8,1/2 x 5,1/2 inch
Preg på 2-4-6-8 
snu arket og preg på 1,1/2 inch


Jeg har funnet meg noen chipboard som jeg har som grunn element, og så bygd pynt rundt dem.

Målene på den store er 10,1/2 x 7,1/2 inch
Preg på 2,1/2-5-7,1/2-10 inch


Da er det bare å snurre film.


Jeg er med på disse utfordringene.

Papirdesign Gaver
Nordsalten Hobbyklubb Til Kvinnen

Ha en strålende Onsdag klemm fra Jorunn

5 kommentarer:

  1. Nydelig sett altså Jorunn :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig gavepose til mor <3
    Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen til Papirdesign
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  3. Så stilige morsdagsposer du har laget :) Veldig god ide!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  4. Så fine gaveposer du har laget! Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring!
    Klem Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...