tirsdag 18. februar 2020

Valentines kort til min Kjære


Har du opplevd at når du lager kort til din kjære eller noen du er glad i, så blir du aldri ferdig ? Det blir aldri bra nok, hehe. Sånn har jeg det av å til, å da tar det tid før jeg er i havn med kortet.

Dette kortet brukte jeg 3 dager på å lage,det føltes nesten som jeg hadde prøv halvparten av pyntet min på dette kortet.

Dette kortet er en farge bombe av en annen verden. Å jeg kan si jeg elsker denne serien fra Ciao Bella, start your Engines.


Jeg var så heldig å få noen flotte julegaver fra min bestis Linn, sånn som den rammen, jeg elsker rammer 💖

Slik ser kortet ut før du åpner det, det er jo en gave i seg selv, og dette kortet ser jeg for meg kan brukes til konfirmasjons kort og ha bilder i flappene.


Målene til dette kortet er.

Hoved panelene er 4,1/8" x 9,1/2 " 3 stk av dem skal du ha

Panel 1: preg på 1,3/4 " snu og preg på 1,3/4 "
Panel 2 : Preg på 2 " snu og preg på 2 "
Panel 3 : Preg på 2,1/4" snu og preg på 2,1/4 ".

Da har du fine flapper på kortet ditt.

Mønsterark

Panel 1: 1 stk 5,7/8 " x 4
til flappene 4 stk 1,5/8 " x4 "
Panel 2 : 1 stk 5,3/8" x 4 "
Flappene: 4 stk 1,7/8" x 4 "
Panel 3 : 1 stk 4,7/8 x 4 "
Flappene : 4 stk 2,1/8 " x 4 "

Baksiden 5,7/8" x 4"



Da er det bare å snurre film.



Ha en strålende dag, klemm fra Jorunn

Jeg er med på denne utfordringene med dette kortet.



4 kommentarer:

  1. Kjempenydelig kort og ark 🤩 Så kjekt å sjå måten du jobba på 👌 stor inspirasjon 🤗

    SvarSlett
  2. Så knallfint! :) Skjønner at du digger den serien der :)
    Tusen takk for at du deltar i Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  3. Wow så stilig kort og så mange detaljer å finne.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...