tirsdag 11. februar 2020

Nytt scrappegodis.


Jeg gikk på en gedigen shoppesmell i helga, skulle bare ha et par ting, å så endte jeg med en hel haug.
Jeg er skikkelig flink på shoppestopp. 
Jeg skulle jo egentlig bare ha de nye boksene, og hadde allerede kjøpt ark til dem, jeg tror vi kan si at jeg er flink til å overtale meg selv. Hehe

Uansett det er vanskelig å si nei til deg selv når du er fysisk i en scrappebutikk, og du får så mange ideer når du ser på ting.

Jeg var altså hos Scrappiness i helga, går jo ikke an å gå inn der uten å komme ut med et par poser med herlig scrappegøy.






Vel jeg kan være enig med meg selv å si : nå har jeg mye gøy å leke meg med fremover, og skal se å få startet på messe produksjonen.

Ha en nydelig dag og uke , Klemm fra Jorunn

2 kommentarer:

  1. Du har sikkert fortjent det :)
    Knalltøffe papirer.

    SvarSlett
  2. Å himmel og hav så mye snadder du har fått tak i her!! Ikke det minste misunnelig Hahaha.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...