tirsdag 25. februar 2020

Struktur Paste.


Her kommer en liten info om paste.

Hvis jeg vil ha en skikkelig tøft uttrykk, foretrekker jeg Prima sin 3D fiber paste.
Modeling paste fra liquitex likte jeg godt fordi den ble hvit, ikke grå. Men den tørket fort inn i beholderen sin.
Light modeling paste likte jeg best Golden sin. Den er dyr, men verd hver en krone.
Crackle paste likte jeg Ranger sin så langt, men vet ikke hvordan den vil bli om du har den på et lerret og skal være der over år.
Effect Pasten til prima overrasket meg mest.
Studio 490 sin svarte embossing past er en stor favoritt.


Da er det bare å snurre film å se hvordan pasten er.




Det var alt jeg hadde i dag. Ha en strålende kveld, klemm fra Jorunn

1 kommentar:

  1. Veldig flott og informativ video. Her kommer jeg nok tilbake mange ganger. Tusen takk Jorunn!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...