mandag 10. februar 2020

Morsdags kort


Jeg har laget så mange morsdags kort til messa, så nå var det på tide å lage et til min mor, og jeg ble så inspirert av utfordringen til scrappelyst at jeg bare måtte lage et i svart/hvit og kontrast farge, jeg valgte rosa som min kontrast.

Jeg har brukt Blomster stempel fra AAll&Create blomster og fargelagt med zig tusjen min i Rosa.
Jeg var å fant gamle ark i arkivet mitt, dette liker jeg såå godt, få brukt det jeg har hatt liggende i mange år.


dette korte er vel min form for Clean and Simple.

Jeg har laget en prosess video hvis du har lyst til å se hvordan jeg lagde dette kortet.




Jeg er med på disse utfordringene med dette kortet.


Kreativ Scrapping Din favoritt, og min favoritt er stemplene fra AAll & Create

Nordsalten Hobbyklubb: Til kvinnen



Dette var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende Mandag og uke <3 p="">

12 kommentarer:

  1. Fantastisk flott CAS-kort 💖 Stilrent og elegant!

    SvarSlett
  2. så elegant og vakkert , fargene oppsettet og stemplet , klem Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Synnøve for en nydelig kommentar 💖 Klemm

      Slett
  3. Åhh, dette var så kult og flott og stilig på en gang :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  4. Kjempe lekkert og så flott med de rosa store blomstene.

    SvarSlett
  5. Tusen takk Jorunn, elsker disse stemplene fra Aall& create 💖

    SvarSlett
  6. Flott kort du har laget :) Stilig med den rosa kontrasten.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  7. Så stilige kort! Nydelig fargelagt😃
    Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

    SvarSlett
  8. Veldig stilig! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  9. Så flott kort:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping.
    Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...