mandag 4. mai 2020

Art Journaling dag 15 av 30.


Ja da har jeg kommet halvveis i reisen med art journaling daglig. Å jeg er så glad så mange har hevet seg med, det er en fryd for øyet alt som blir laget.

Jeg nevner i filmen at jeg skal ha et nybegynnerkurs i Art Journaling, jeg visste ikke da jeg leste dette inn at så mange skulle bli interessert i dette kurset, så jeg har bare 5 ledige plasser igjen.

I dag har jeg gått tilbake til den spede begynnelse av min kreative reise ( hvis vi ser bort i fra da jeg holdt på med oljemaling), det aller første jeg fikk var distress ink.




I dag har jeg brukt dette. Den ene siden- Distress ink Salty Ocean-Worn Lipstick-Mustard seed-Spiced marmelade- Black soot til kantene. Den andre siden -spiced marmalade-vintage photo-peacook feathers- shabby shutters. 3 D matt gel, finelinerene min med svart maling. Stempel og ord fra Tim Holtz.

Hvis du vil se hvordan jeg gjorde noe av dette så er det bare å snurre film.




Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende dag, klemm <3 p="">

1 kommentar:

  1. Aldeles nydelig 💕 Fantastiske farger du har brukt her. Flott komposisjon! Du kan dette 👍❤️

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...