mandag 25. mai 2020

Mandags Art Journaling, uke 21.


Det klør i fingrene når jeg ikke lager Art Journaling, så jeg var nødt til å stagge denne sulten med å love meg selv at 1 gang i uken da kan du ta frem penselen og leke deg med farger.

Det funket så bra, og i dag har jeg laget en siden jeg bare måtte teste stensilen jeg hadde bestilt for 2 mnd siden og endelig fikk på fredag. Jeg har kjøpt denne på siden til Maremis mall art, hun har sååå mye lekkert hun selger.



Den ene siden min er svart her og det er fordi der skal jeg oppsummere uken som gikk, droodlet  litt rundt kanten. Sist uke var en veldig god uke, så på denne kunne jeg hatt to sider til jeg kunne ha skrevet på hihi.

Da er det bare å snurre film.



Ei ganske enkel side i dag, men så moro å lage og ikke minst finne ut at den stensilen er så moro som jeg hadde sett for meg.
Hvis du vil være med å lage en ukentlig Art Journaling finner du gruppa her 

Ha en nydelig dag, klemm 💖

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...