fredag 1. mai 2020

Art Journaling daglig 12 av 30.


Jeg plagdes litt med denne siden å, men igjen det er fordi jeg ikke har nok tålmodighet. Det skal jeg jobbe med.

Det er jo egentlig greit at man strever litt, hvis alt går på skinner hele tiden blir det jo ingen utfordring. Uansett slutt resultatet ble bra, jeg ble fornøyd. Gruff ble sluppet ut :)


Jeg har brukt dette på denne siden - Art Alchemy liquid acrylic paint fra finnabair, Light modeling paste fra Liquertex ( fås kjøpt på Clas Ohlson på nett) Stempler fra AAll and Create, og andre merker, stensil. Hvit gesso Clear gesso.

Hvis du vil se fremgangs måten er det bare å snurre film.




Det var alt for i dag, ha en strålende dag klemm

3 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for at du deler så mye flott!
    Det er veldig kjekt å følge deg og du gir mye inspirasjon ��
    Men lurer på hva det er du bruker mot slutten... En flaske med hvit og med sort som du tegner rundt tekster o.l. med?
    Ha ein forsatt fin 1.mai! ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk selv for fin tilbakemelding <3 De flaskene heter applicator fine liner. Det er tomme flasker jeg har kjøpt på scrappiness som jeg har fylt på svart maling blandet med vann, og hvit gesso. Men anbefaler å bruke maling. Jeg har kjøpt en mini trakt på søstrene greene sånn at det blir enklere å fylle på.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...