torsdag 7. mai 2020

Art Journaling daglig 18 av 30.


Dagene kommer og går, ikke visste jeg at det var selve livet. 

Jeg har kommet til dag 18 av 30, og i dag ble det en personlig side. Minnene våre kan igjen ta i fra oss, det er våre mest dyrebare skatter, de ligger gjem inni våre hjerter. Denne siden har jeg laget til min flotte storesøster 💖




På denne siden har jeg brukt : distress Oxide - Carved Pumpkin - Candies apple - Peacock feathers - Mustard seed -Ripe Persimmon. Hvit Gesso, ord jeg har skrevet på fotopapir, glossy accents, fineliner fylt med svart akryl maling.

Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne siden er det bare å snurre film.



Det var alt jeg hadde for i dag, go klæmma

1 kommentar:

  1. En ny verden med muligheter her, så fint å se teknikken 😌

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...