lørdag 9. mai 2020

Art Journaling daglig 20 av 30.


Da er det dag 20 og i dag har jeg brukt Crackle paste, vannfarger stempler fra AAll&create, ord fra Tim Holtz, tissupaper og bare latt fargene leke seg i strukturen i siden.

Det jeg synes er fascinerende med å være kreativ hver dag, er at ideene bobler, jo mer jeg leker meg, jo flere ideer får jeg. Jeg hadde jo noen tanker rundt dette før jeg startet, en om jeg går tom for ideer. Det har ikke skjedd, jeg bare bobler enda mer.



Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne siden er det bare å rulle film



Ha en strålende Lørdag, klemm fra meg

2 kommentarer:

  1. Wow, så stilig 😃 👍 oppdaget nettopp bloggen din. Fikk lyst til å se mer kreative tips 💚

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...