tirsdag 15. januar 2019

Feiring og en Art Jounaling


Hei alle sammen, i dag vil jeg feire litt, i går fikk jeg besøk av min 75000 besøkende, og det må jo feires.

Jeg startet bloggen i 2010, men først i 2013 tok jeg den skikkelig i bruk. 

Jeg vil takke alle som har vært innom min blogg, lagt igjen synlig og litt mindre synlige spor. De synlige sporene prøver jeg å besøke igjen, det er slik jeg har oppdaget mange av dere, ved at dere har kommentert.

Så jeg vil trekke ut en av dere som kommenterer dette innlegget, som skal få dette i posten.

Jeg vil trekke en av dere som har kommentert dette innlegget på Søndag.



I dag vil jeg vise frem den nye teknikken jeg viste dere i går, bare at nå jar jeg laget den i AJ boken min, jeg bruker Jane Davenport sine bøker, dette er den minste, jeg fant ut at det kunne være lurt med ei lita bok til dette, kan være at jeg blir å angre meg, at den egentlig blir litt for liten.

Her brukte jeg Primary Elements, jeg hadde bare 3 farger, lys blå, blå og og grønn/svart, ikke helt kontroll på pulveret, men tenker at jeg må øve litt, så blir det nok bra.


Jeg har jo solgt unna all chipboarden min så jeg måtte se på bokstavene mine, om jeg hadde noen som var litt 3D, heldigvis hadde jeg ikke kvittete meg med alt av det .


Ikke har jeg særlig utvalg av glitter heller, det får komme på ønskelisten min.
Jeg fikk testet den nye malingen min Metallic gilding polish på chip boarden min. Jeg likte effekten veldig godt.


Utrolig hva man finner når du bare leter, ikke visste jeg at jeg hadde light modeling paste, og digger det at den er så transparang.



Alle lagene, forskjellige ting som er med på å gi liv i siden, og jeg er så glad for at visse ting ikke ble gitt vekk eller solgt, som  Rub-.ons. Noe jeg aldri har klart å bruke før.


Denne teknikken med å lage sine egne labels, er bare så digg. Gleder meg til jeg får flere farger å kunne leke meg med.



Så tusen takk igjen for at du besøkte bloggen min.

~ klemm Jorunn ~

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med å ha nådd et stå høy tall av besøkende i bloggen din.
    Lekker og stilig side du har laget. Og ja det er utrolig hva vi har i sakene våres bare vi leter litt bakerst i skapet eller i en skuff
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og ja det er slutt på å selge, for du vet aldri når du får bruk for det igjen. Takk for besøket

      Slett
  2. Kjempestilig. Utrolig hvor mye ting vi har liggende som vi glømmer å bruke. Lykke til videre med kursingen, gleder meg til å følge med deg videre.

    SvarSlett
  3. Så utrolig kult med lag på lag, og herlig bakgrunn også! Gratulerer så mye med SÅ mange besøkende!! Bra jobba ♥

    SvarSlett
  4. Kjempestilig Jorunn��
    Godt at du har skjønt at man ikke kan selge unna��
    Gratulerer med alle besøkende���� Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye :) Digger siden din og alle elementene du klarer å få med <3 Love It <3 Samtidig er det stas og kunne blande nytt og gammelt. Gamle skatter er gull i mixed media. Den lille boka er gull som en ekstra og når man har liten tid. Jobber gjerne i to bøker samtidig, hvis ikke flere :) Kos deg masse med feiring og Kurs, gleder meg til å se neste prosjekt. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...