torsdag 10. januar 2019

Første oppdatering av Wanderlust kurs, hvordan ødelegge en side.


Hei da er jeg i den første uka av Wanderlust, og det startet så veldig bra. Jeg var veldig fornøyd med mitt første forsøk, 


og skulle bare... og det før det var tørt, det funker ikke så bra. Å da jeg prøvde å reddet det ble det enda verre. 

Det er så irriterende, jeg vet det jo, det er jo en av de første tingene jeg har lært på alle kurs jeg har vært på, og ikke minst hatt selv, må tørke mellom lagene.

Men nå har jeg det godt dokumentert i boka mi, og jeg skal skrive noe velvalgte ord på disse to sidene, sånn at jeg kanskje husker det til neste gang.



Jeg elsker dette kurset. Vi hadde å en oppvarming før selve kurset, kjempe herlig. Mye av dette kan jeg jo, men det går i glemme boken om jeg ikke holder det vedlike.

Jeg har startet på en ny dobbelside, og nå lar jeg det tørke godt før jeg går til neste steg.

Det var en smakebit på hva som kommer, og i morgen, kommer en ny teknikk i det samme, så det er bare å jobbe på.

Ha en fin fin kveld.
~ klemm Jorunn ~ 


2 kommentarer:

  1. Kult første forsøk, har selv ødelagt mange gode starter og så ikke hatt mot til å bare kjøre på med flere og flere lag...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har startet på nytt med en ny side, som straks er ferdig, tok å ventet på at det skulle tørke imellom, men du vet når kreativiteten blomstrer, så blir jeg for ivrig. Men skal bruke den siden til noe nyttig.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...