fredag 18. januar 2019

Tags med typografi teknikk.


I går var det min tur å inspirere over hos Scrap the Rainbow, og siden utfordringen er Alt er lov, syntes jeg at det var naturlig å bruke disse tagene.

Dette er teknikken fra uke 1 og jeg elsker slik her leking, med farger, bokstaver, stensiler og lag på lag (bare du husker å vente til det blir tørt, mellom lagene)


Jeg har brukt en nettside som lager ord og bokstaver litt sånn hulter til bulter, jeg digger hvordan det blir.


Det var alt for i dag, Ha en strålende Helg .

~ Klemm Jorunn ~ 

2 kommentarer:

  1. Så stilige og likte så godt de fargerike bokstavene du har på de 2 øverste.
    Kule bakgrunner og dette er jo helt deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Disse var bare helt rå <3 Digger :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...