mandag 14. januar 2019

Art Journaling, Typography uke 2, 3D effekt.


På fredag kom uke 2 teknikken, og jeg skjønte fort at jeg var på dypt vann. Var mye jeg ikke hadde av det hun brukte, men man tager hva man haver.

Jeg følte at jeg hadde null kontroll på pulveret, så jeg lagde mange labels før jeg ble fornøyd, og jeg testet H2O malingen min.

Her på tagen kan du se labels jeg har laget, de runde og avlange med blå farge, og stempel på.
Disse er ikke ferdig enda, men jeg ser for meg at denne teknikken glatt kan brukes på kort.



Jeg hadde bare 3 forskjellige Primary Elements, lysblå, blå og grønn/svart, men jeg synes de passet fint sammen.

Hun laget denne på et ganske stort ark, og det tok jeg ikke hensyn til på min første forsøk, ble ikke fornøyd, så da gikk jeg over til et større ark, for så lage en til i boka mi som er mindre en dette arket, og startet på 2 tags.  Målet mitt er å kunne lage dette i alle størrelser, de nye teknikkene jeg lærer.


Jeg har fått brukt så mye av tingene mine jeg hadde glemt ut at jeg hadde.


Å husk hvis du skal ha maling på en mindre tube du kan skrive med, husk å dobbelsjekket at du ikke har veske der, som ikke går sammen med maling. Feks Sprit som du bruker til alkohol blekket ditt.

I fjor hadde jeg egentlig bestemt meg for å legge scrappingen litt på hylla, så jeg hadde kvittet meg med mye jeg kunne ha fått bruk for nå, som chipboard.


Alt i alt hadde jeg en helt fantastisk kreativ helg, jeg føler jeg har fått gjort så mye, testet ut nye teknikker, kost meg og ikke minst styrket de kreative musklene mine.


Ha en strålende mandag alle sammen.

~ klemm Jorunn ~


2 kommentarer:

  1. Flotte tag og fin side. Alltid kjekt med kurs og oppfriskning av ting vi kan og ikke minst noe nytt å lære

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jorunn, tagene er ikke ferdig, tok de bare med for å vise labelsen jeg hadde laget. Jeg elsker kurs, blir så inspirert, og som oftest får en bruk av ting man hadde glemt ut.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...