lørdag 5. januar 2019

Dreams come true.


Hei hei, da var vi kommet til den første utfordringen hos Scrap the Rainbow i år. Vi starter det nye året med at alt er lov.

Jeg har laget kort til ei spesiell dame, som jeg er veldig glad i, og som har flyttet butikken sin, og re -åpner akkurat i dag.  

Da jeg så disse arkene fra Lemon Craft, så syntes jeg di passet så godt til Lone, farger hun liker, og det er lilla med hehe.


Veldig ulik min stil, men jeg skal jo utfordre meg i år, så da kan jeg like gjerne hoppe i det.


Laget stor plass til å skriv noen velvalgte ord.


Jeg har til å med fått nytt personlig stempel.




Jeg er med på disse utfordringene med dette kortet.


6 kommentarer:

  1. mange flotte detaljer og fine farger Å de sommerfuglene fra Litle-B er belt nydelige! Takk for at du deltar hos NSHK DT Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingunn, jeg elsker de sommerfuglene,er så lei meg for at de ikke lages mer. Så jeg har et par pakker igjen.

      Slett
  2. Nydelig kort. Veldig glad for at du strekker deg litt ut av komfortsonen din, det inspirerer iallefall meg :-) Fargevalg og oppsett av blomster er vel de tingene jeg virkelig legger merke til. Herlig, herlig. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort Jorunn. Elsker turkies og her var det mange flotte detaljer å se på

    SvarSlett
  4. Virkelig lekkert 😊 Tuseb takk for at du deltar på NSHK sin utfordring «gled en venn»

    DT Marielle

    SvarSlett
  5. Beautiful card.Thank you for joining us at Lemoncraft "winter wonderland ".challenge

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...