torsdag 30. april 2020

Art Journaling daglig 11 av 30.


Denne dagen jeg skulle lage denne art Journaling, så gikk det galt fra starten av, og bedre skulle det ikke bli. Veldig takknemlig for at jeg spiller inn lyd etter på, hvis ikke hadde det blitt noen pip hehe.

Ho damen jeg har limt på passer perfekt, for så misfornøyd var jeg til slutt. jeg kom meg i mål, om jeg ikke ble fornøyd, så da er jeg fornøyd allikevel. For et øyeblikk var jeg ikke sikker på det.


Jeg har brukt distress oxide, stempelsvert, gelmatt medium, glossy accents, stempel og stensiler.

Hvis du vil se hvordan du ikke skal gjøre det, så er det bare å snurre film.



Hvis du vil være med på en litt uhøytidelig utfordring så er det bare å komme til denne gruppen på facebook 

Ha en strålende dag alle sammen, klemm 

1 kommentar:

  1. Du klager, men dette ble skikkelig tøft! Liker det veldig godt 😍

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...