fredag 26. oktober 2018

Å `Jul med din glede.


Jeg er enda ikke ferdig med mine esker med toffifee,  og jeg frykter jeg vil legger på meg 5 kg lenge før julen starter.

Jeg har valgt å bli med på Scrappelyst sin Rosa utfordring 



Jeg er offisielt dypt forelsket i disse arkene fra Studiolight. og de 3D bøkene. Eller uansett studiolight..

Å bruke dette er i tillegg ME vennlig, må ikke ta så mange valg, og finne stempel og dies, jeg kan bare bla i disse bøkene og vipps så har du en vakker siden.




Har du sett noe så yndig ? Jeg elsker dette bildet. Barn, julestemning.. aaww




Dette arket så går i rosa og dyp lilla med kvister, er så vakkert at jeg kunne hatt det på veggen.




Jeg er blitt helt tullerusk etter rosa, turkis jul. noe jeg aldri hadde trodd var mulig.




Jeg kommer til å slite med å sende denne ifra meg kjenner jeg, hihi. Ikke noe galt i å gi seg selv en gave.




Jeg liker å pynte baksiden min oxo, tror jeg må få meg et personlig stempel igjen.



Hvis du har lyst til å lage denne esken finne du oppskriften her 

Det var alt for denne gangen, ha en nydelig helg

Klemm Jorunn

3 kommentarer:

  1. Nydelig toffifee eske.
    Gøy med andre farger enn tradisjonell jul.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så nydelig toffifee! Herlig med rosa jul. Lekre ark og motiver du har brukt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...