søndag 28. oktober 2018

Julekort

Heisann, jeg har faktisk laget litt julekort mellom slagene av dekorerte esker. Jeg synes denne tiden er så koselig, når jeg sitter å lager julekort, og tenker på hvem jeg skal gi hvilket kort.. Denne tiden tenker jeg liksom litt ekstra på alle de jeg har i hjertet mitt.

Papirene jeg har brukt på dette kortet er fra Studiolight.


Dette er en brette teknikk jeg fant i et trykk, lurer på om det er jule nummeret, er ikke helt sikker.


Tror det kan bli litt knotete å skrive i det, så jeg blir nok å lime inn en liten tekst.


Dette kortet vet jeg helt sikkert at jeg fant i et trykk jule nr


Synes det var så artig, veldig fornøyd med flere bretter. Arket jeg har brukt her er fra 13 art.


Jeg har pyntet med mye rester fra andre år, julepynt er noe jeg sjelden får brukt opp fra år til år.


Disse rosene fra prima elsker jeg, har kjøpt meg opp et lite lager.


Stemplene fra papirdesign går aldri av moten. Elsker dette settet.



Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig søndag alle sammen 

Klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...